SIEĆ WSPÓŁPRACY

Serdecznie witamy!

 

         Po dłuższej przerwie zapraszamy na spotkania SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA PEDAGOGÓW I PSYCHOLOGÓW  bytomskich szkół.

Ostatni czas jest bardzo trudny i wzbudza wiele niepokoju o zdrowie swoje i bliskich, jednak zdecydowałyśmy po namyśle (uwzględniając to, że szkoły w większości pracują „normalnie”), aby zorganizować spotkanie w  wersji bezpośredniej z zachowaniem zalecanego reżimu w związku z COVID 19 (dezynfekcja, dystans, maseczki).

Jak wiadomo Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna ma obecnie swoją siedzibę przy Placu Klasztornym 2, gdzie dysponujemy przestronną aulą, która zapewnia możliwość organizacji spotkania z utrzymaniem koniecznego dystansu społecznego.

 

Jeśli zaszłyby jakieś zmiany – przekażemy informację (rozważamy wariant on-line).

 

W tym roku ulega zmianie dzień spotkań Sieci - proponujemy spotkania w czwartki

w dotychczasowych godzinach: 8.00- 10.00 i ze znanym planem – I część wykładowa,

II część z możliwością bezpośrednich kontaktów z koordynatorkami sieci oraz wzajemnych konsultacji

w grupie psychologów i pedagogów.

 

Zatem w roku szkolnym 2020/ 2021 zaplanowałyśmy spotkania w następujących terminach:

              5 listopada 2020 r.

           18 lutego 2021 r.

          20 maja  2021 r.

 

Pierwsze spotkanie, zgodnie z zapowiedzią będzie prowadzone przez panią psycholog-seksuolog mgr Magdalenę Berek.

Temat prezentacji to:

                          Rozwój psychoseksualny dzieci i młodzieży.

Podczas wykładu zostanie omówiony prawidłowy rozwój psychoseksualny dzieci i młodzieży, a także najczęstsze trudności i nieprawidłowości mogące zakłócić normatywny rozwój. Przyjrzymy się, jaki jest udział środowiska rówieśniczego, rodzinnego i szkolnego w rozwoju psychoseksualnym.

 

 

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych-koordynatorki Sieci

Joanna Berek – oligofrenopedagog, tyflopedagog,

Katarzyna Czwiertnia – psycholog,

Ilona Nitychoruk-Piekarz- surdopedagog, tyflopedagog, terapeuta SI, terapeuta dzieci i młodzieży z autyzmem